Nog even en dan.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nyenrodesharepeoplesavona - WaarBenJij.nu Nog even en dan.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nyenrodesharepeoplesavona - WaarBenJij.nu

Nog even en dan....

Door: nyenrodesharepeoplesavona

06 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Jambo!

Nog 4 dagen en dan gaat het dan toch eindelijk gebeuren: de Nyenrode Studiereis 2010. In samenwerking met SharePeople gaan 16 Nyenrode PTMSc studenten 10 mooie dagen tegemoet in Kenia!

De groep wordt in Kenia in 4 kleinere groepen opgesplitst. De 4 groepen zullen apart gaan werken aan een business case bij een lokale ondernemer. Wij zitten 6 dagen bij Savona Isle Resort en zullen daar een business scan maken van de onderneming op het gebied van marketing, control en management.

Als de internetfaciliteiten ter plaatse het toelaat, zullen we hier dagelijks berichten over onze belevenissen. We hopen op veel lezers!

Groetjes,

Olivier, Marc, Jacqueline en Wendy

• 06 Oktober 2010 - 09:17

Michou :

Jullie ook hier ;-)!

Het gaat een top reis worden! Succes met leren!

• 06 Oktober 2010 - 09:57

Rob:

Hakuna Matata

• 06 Oktober 2010 - 16:22

Janne:

Leuk!! Alvast veel plezier, ben benieuwd naar de verhalen en hoop dat jullie het net zo leuk hebben als ik in Ethiopie destijds!
    x
    Janne

• 07 Oktober 2010 - 06:35

Martijn:

Veel succes dat het leerzame reis mag worden en met goed resultaat voor voor jullie lokale ondernemer.

• 07 Oktober 2010 - 08:35

Jurrie (ptmsc12):

Heel veel succes en plezier. Hoop dat de verwachtingen van alle kanten worden overtroffen.

• 10 Oktober 2010 - 10:58

Jan:

Oli, vergeet je niet iedere dag even de 'oneliner van de dag' te
    plaatsen... :-)

Luitjes, heel veel succes en plezier.

Jan

• 11 Oktober 2010 - 14:41